top of page

n a t u r a l


Már nagyon régóta vágytam egy fotósorozatra, ami jobban tükrözi azt, amit valahol legbelül képviselek, mivel gyakran úgy érzem, a portréim ezt nem annyira adják vissza.

Nagyon szeretem a drámai, lenyűgöző, mély fotókat, szeretem a fotókon az erős, expresszív sminket, a szebbnél szebb frizurákat és ruhákat. Pedig, aki ismer, tudja, hogy ez jóformán semennyire sem nyilvánul meg a magánéletemben.

Én egy egyszerű nőnek tartom magam, egyszerűen öltözködöm, a hajam csak lóg, a sminkkészletem nem több, mint egy BB krém, egy spirál és egy kölcsönkapott rúzs. Nincsen műkörmöm, se műszempillám, a hajamat nem festem (amíg még nem őszülök :P ). Imádom a természetességet és a természetet, a minimalizmust és a stilizált, letisztult dolgokat.

Barátságban van bennem ez a két véglet, egyik sem zárja ki a másikat.

N A T U R A L

Már megvolt bennem a koncepció, csak a megfelelő arc hiányzott hozzá, és akkor eszembe jutott a szépséges Évi, aki sosem sminkeli magát, így komplett fekszik neki ez az irányvonal és hihetetlen fotogén, ami ebben a fotófanatikus okosvilágban maga a főnyeremény.

Úgy érzem sikerült, Évi és a növénykék pontosan kifejezik, amit szerettem volna, a Horenkásan egyszerű, művészi tisztaságot. :)

Modell: Gálffy Évi

Haj: Gálffy Évi

Ruha: Gálffy Évi

Smink: nincs

:D

Legújabb bejegyzések
Archív
bottom of page