top of page

Maja, a kis hableány


Régóta terveztem, hogy „megfürdetek“ valakit, de ez is, mint sok más ötletem, tolódott hónapról hónapra, évről évre. Most végre ezt is kipipálhatom a fotós bakancslistámon.

Megvolt az ötlet, beszereztem a „bath bomb“-ot (golyó alakú színes fürdősó), egyeztettem a csajokkal, és jöhetett a színes, illatos fotózás.

Mindig vannak aktuálisan kedvenc modelljeim, akik kifejezetten inspirálnak és alig várom, hogy valamit kiművelhessek velük. Az ilyen szép & ügyes kategóriába tartozik Maja is, így modellemnek Csallóköz pici kincsét, Bokros Krisztinát a.k.a Maját választottam, aki bemondó az RTVS-ben, műsorvezető-szerkesztő a Pátria rádióban és énekesnő az Arizóna zenekarban. Nem mellesleg olyan cukin aprócska, hogy egyenesen lubickolhatott a random panellakásbeli kádamban :D

Lívikéről (Liv´s Visage) kiderült, hogy nem csak profi sminkes, de ügyes fotó-asszisztens is, werk fotó készítésben pedig egyenesen verhetetlen :D

Az utómunka során szabadon játszottam a lehetőségekkel, próbálgattam mi mindent tudok kihozni egy-egy képből, ezért ne várjatok egységes stílust.

A fiókomban ott lapul a felhasználatlan bath bomb, akárhányszor kihúzom, az illatáról egyből Maja jut eszembe. Kár, hogy a fotók ezt nem adják vissza :D

Íme a végeredmény, lessétek meg a galériát :)

Csajok, köszi a közreműködést!

Neked melyik a kedvenc képed? Várom kommentben! :) :*

Legújabb bejegyzések
Archív
bottom of page