top of page

Glamour day


Január 27-én megtartottuk az első Glamour dayt, amiről csak most lett időm írni, hogy sikerült az utolsó képet is befejeznem.

Ezen a napon a csillogásé volt a főszerep, bezsebelhettél egy Varga Lívi-sminket, egy Gőgh Joci-sérót és legalább három Horen-fotót – glamour special edition :P

Elsődleges célom az volt, hogy örömmel, elégedetten távozzanak a résztvevő lányok, nőcik, asszonykák. Címlapfotót akartam adni nekik, hogy elhiggyék, ők is vannak olyan nők, mint amilyenek a magazinokból köszönnek vissza rájuk. Mindenki dívaként távozhatott. Sokat csacsogtunk, nevettünk és ámultunk-bámultunk egyik másik átváltozást látván.

Sok éves megfigyelésem, hogy egy-egy jól sikerült fotó hatalmasat dob a nők önbecsülésén, hangulatán. Komfortzónánkból kilépve zajlik az élet, ezért azt vallom, nem szabad elzárkózni az új tapasztalatoktól még akkor sem, ha elsőre úgy tűnik, az nem a mi világunk. „Díva? Én? Ugyan már. Fotogén sem vagyok, nem még díva...“ Ismerős? :D

Egy-egy ilyen fotózás felér egy élménnyel, kizökkent a hétköznapi rutinból, és átélhetünk valami újat, izgalmasat. Én abszolút a játékosság híve vagyok! Hidd el, fiatalít! :D

Korhatárt sosem szabok. Legnagyobb örömömre tiniktől egész nagyikig megfordult nálunk minden korosztály.

Voltak, akik kíváncsiságból jöttek, voltak, akik most először szedték össze a bátorságukat, és voltak rutinos fotózkodók is. Voltak, akik ajándékba kapták, voltak, akik a kész képeket adták ajándékba, és voltak olyanok is, akiknek éppen kapóra jött, és bulizni, bálozni mentek, miután végeztünk.

L. Karola

A glamour fotózást először a Facebookon láttam. Már elsőre is nagyon megtetszett az ötlet, hogy egy órán keresztül igazi modellnek érezhetem magam, majd anyukám is megemlítette, mi lenne, ha névnapomra ezt kapnám ajándékba. Kaptam is az ötleten, hiszen még sosem voltam sminkesnél, és már nagyon rég szerettem volna kipróbálni, hogyan állhat egy erősebb smink. A hibátlan smink mellé kaptam egy gyönyörű frizurát is, és mindezt Reni meg is örökítette. A fotózás közben Reni sokat segített, hogy mit hogyan csináljak. Mindenki nagyon aranyos volt. Az ilyen vagy hasonló eseményeket azoknak a nőknek ajánlanám, akiknek kevés az önbizalmuk, mert egy ilyen esemény után garantáltan mindenki látni fogja magában a szépet. De ha csak a jól szeretnéd érezni magad, akkor is tökéletes.

F. Szilvia

Azért jelentkeztem a fotózásra, mert már rég szerettem volna kipróbálni, szerettem volna megtapasztalni, hogy milyen a középpontban lenni, amikor csak rád figyelnek, veled foglalkoznak, téged kényeztetnek, és te vagy a sztár. Meg aztán arra is gondoltam, hogy örökítsük meg a mostani énemet, hiszen ennél fiatalabb már nem leszek. Nagyon jól éreztem magam, laza volt a hangulat, a képek tetszenek, szerintem jól sikerültek. Jó látni magam egy kicsit másképpen, és rácsodálkozni önmagamra, hogy ez tényleg én vagyok... Mindenkinek csak ajánlani tudom, legyen az huszonéves diáklány, harmincas családanya vagy akár nagymama. Mindenkinek kijár egy kis figyelem és kényeztetes, mert mi, nők, ezt igazán megérdemeljük.

Cs. Krisztina

Azért döntöttem úgy, hogy részt veszek az eseményen, mert nagyon szeretem a fotózásokat, a divatot, és minden évben elmegyek egy fotózásra. Nagyszerű emlék, és jó dolognak tartom megörökíteni, ahogy minden évben változom. Nagyon elégedett voltam, mindenki kedves volt és segítőkész. Remekül éreztem magam. Ajánlanám bárkinek, aki még nem volt fotózáson, hiszen tökéletes sminket, frizurát kap, a képek pedig garantáltan jók lesznek.

A sikerre való tekintettel biztosan lesz még ilyen alkalom, hogy meglovagoljuk a Glamour lovat. A közeljövőben viszont kicsit más vonalon fogjuk megmutatni, milyen szépek is vagytok, ti, nők.

Hamarosan jövök a részletekkel, kövessetek a facebookon!

Az online Klikk Out magazinban és az Új nő februári számában is olvashattok a Glamour dayről.

Profikkal együttműködve öröm a munka, most sem volt ez másként. Hálás köszönetem Lívinek és Jocinak, a Furmentának az ékszerekért, Szlávik Cyntiának (Klikk Out) és Ando Krisztinának (Új Nő) a cikkekért és megkeresésért.

Legújabb bejegyzések
Archív
bottom of page