top of page

Esküvőnk

Majdnem pontosan egy hónapja vagyok „asszony“. Mire ezeket a sorokat írom, lassacskán mindenkitől begyűjtjük a képeinket, így most már képes összefoglalóval mesélhetek nektek.

Igyekszem praktikus infóval szolgálni szentimenti helyett. :P

FOTÓ

Az esküvő előtt több mint egy évvel döntöttük el, hogy összeházasodunk, ez az idő azonban mégsem bizonyult elégnek, mivel több szolgáltató is foglalt volt már, annak ellenére, hogy pénteki esküvőről van szó. Így esett, hogy mégsem sikerült megkímélnem kedves fotós barátaimat, Bacut és Lacát a lagzin való fotózástól, mint ahogy azt eredetileg terveztem. Mert bizony a „fotós és egyben vendég“ kombóban a vendégeskedés annyi, mint Hitlerben a jóindulat. Török-Bognár Reni csak a portréinkat tudta vállalni, így aztán Lacácska és Bacilus vendég-fotós státuszban felváltva végignyomta az esküvőt. Portrékat persze ők is fotóztak, csak hogy mindenki megszólhassa, nekem pofonból is kettő kell, vagy három. :D Ha nem lennének a barátaim, akkor is őket választottam volna, melegen ajánlom őket mindenkinek, akinek én valamiért nem tudom elvállalni az esküvőjét. :P

Bacu, Soós Laca és Török-Bognár Reni fotói:

VŐFÉLY

Vőfélyünk Nagy Iván volt, akiről elmondhatom, hogy a jelenlegi vőfély-felhozatal egyik legkreatívabb és legügyesebb tagja. Ő egy frajer, pont. Bármilyen váratlan szituációban feltalálja magát, helyesen reagál, kézben tartja a dolgokat, és talán senkinek sincs olyan lélekjelenléte, mint neki. Akinek ő nem felel meg, annak nem felel meg senki... Nálunk kimaradt, de kérjétek tőle a „toborzót”, ez az a játék, amiben akarjátok látni a fiú vendégeiteket. ;)

Iván is hozzánk öltözött

ZENE

Nem hagyományos esküvő lévén fel sem merült a zenekar lehetősége, tudtuk, hogy nekünk DJ kell, ha pedig DJ, akkor Győri Peti. Egy személyben nyújtja azt, amit sokszor 2-3-4-5 tagú zenekarok sem tudnak: eredeti minőségben szóló dalok, kevés és rövid szünet, negyedáron. Nem mellesleg végig vigyorral az arcán és józanul. Ez mind szempont, érdemes megfontolni.

KAMERA

A videóval jobb híján rizikóztam, bevallom, mert akik szóba jöhettek volna az ismerős kollégák közül, foglaltak voltak, így teljes mértékben a kész anyag minősége alapján választottam a szenci RA Visual Works-öt, Jozefet és Katkát. A videónk még nem készült el, de abból, amit a munkamenetükből láttam, lesz minek örülni – biztosan megmutatom majd nektek is!

SZERVEZŐ

Rengeteg energiát megspórolt nekem Žužkovič Erika, szervező, aki többek közt bebiztosította a székeket, asztalokat, extra fényeket, kihangosítást, sütött nekem, díszített, ellátott minden jótanácssal és végig mindenben számíthattam rá. Egy szó és ugrik. Aki a családjával akarja mindezt megcsináltatni, netán saját maga, az nyugodtan szakadjon bele a munkába, és ne hívja őt. Aki élvezni is akarja az esküvőjét, az nem fog gondolkodni a szervezőn.

VIRÁGOK

A virágokról és virágdíszekről Pék Jani, Baker Floral gondoskodott, akit – bevallom – nem igazán hagytam kibontakozni, mert mindenről konkrét elképzelésem volt. Nem kellett hozzá más, csak eukaliptusz, brunia és gyapot, meg az ő két szép, ügyes keze. Minden olyan lett, amilyennek megálmodtam, hiszen ő egy profi!

DÍSZÍTÉS

Szerettem volna, ha a díszítés minden részletében megjelenünk mi. Az ízlésünk, a személyiségünk, a kreativitásunk. Nem érdekelt, mi a szokás, vagy, hogy ki mit fog szólni, mindent úgy csináltam, ahogy elképzeltem. Rengeteg inspirációt találtam a Pinteresten, az elképzeléseim 98%-át én magam meg is csináltam. A díszítésben az eukaliptusz szürkészöldje és a réz szín uralkodott, megjelenve az egyes kiegészítőkön. Az asztalra gyertya helyett lámpást tettünk, váza helyett réz konzervdobozt, kemény szalvéta helyett pézsét. Rézszámok jelezték az asztalszámot és az italokat is réz szívószálon át szürcsölhették a vendégek. Minden asztal kapott egy programfüzetet, telis tele hasznos és érdekes tudnivalóval, mint pl. a menü, megismerkedésünk története, statisztika a násznépről, az éjféli táncunk dalszövege, a vendégeink rövid bemutatója, rengeteg Horenka-rajz és sok más cukiság. Mindenkit vicces-kedves üdvözlet várt a tányérjában, a vendégkönyvbe pedig hagyhattak üzenetet. A réz alapon fehér szövegű táblácskák is hozzátettek a dizájnhoz. Külön rendeltük a körasztalokat és a fehér Chiavari székeket. Örömkapu helyett pedig egy földig érő fehér vászonnal díszítettük a fát, ami alatt összeházasodtunk.

ÉRTESÍTŐ

Ez saját készítésű Horenka dizájn, ha ilyet szeretnél, keress meg üzenetben :)

HELYSZÍN

A galántai Stop City Club and Garden rendezvényterem az egyik legjobb hely, ahol valaha megfordultam esküvős vendégként vagy fotósként, és higgyétek el, megfordultam jópár helyen. Az ár-érték-minőség tökéletes harmóniában van, gyönyörű és ízlésesen berendezett a terem és a terasz is, készségesek és profik a felszolgálók, kivételesen finomak az ételek, és azok számára, akik kinti, polgári esküvőt szeretnének, hatalmas plusz, hogy egyenesen az udvarról ki lehet lépni a kastélyparkba. (A templom is közel van!) A fehér falaknak köszönhetően fotós szemszögből is hibátlan. Kb. 90 fő a kapacitása, így mi 60-an még körasztalostól is kényelmesen elfértünk.

ÉNEK

A szertartáson és az első táncunk alatt nem más, mint Takács Noémi, a Noémo énekesnője énekelt nekünk :)

RUHÁK ÉS KIEGÉSZÍTŐK

Azért nem voltunk hagyományos esküvős öltözékben, mert nem éreztük magunkénak. Önmagunkat akartuk adni, hagyományoktól függetlenül, a mai kornak és ízlésünknek megfelelően. Tibi mindenben partnerem, így ebben is abszolút egyetértettünk. A vendégeinket megkértük, hogy a kért dresscode alapján öltözzenek fel, és ennek mindenki készségesen eleget is tett. Azt szerettük volna ezzel elérni, hogy úgy nézzünk ki, mint egy nagy család, vagy legalábbis látszódjon rajtunk, hogy összetartozunk. Nem akartunk kitűnni a vendégeink közül, és azt sem szerettük volna, hogy egy-egy ember kitűnjön a közegből. Egyformák, hasonlóak akartunk lenni a vendégeinkkel. Szerintem sikerült! A hajamban eukaliptuszos-bruniás hajkoszorú volt, Magaela műhelyéből, Tibi kitűzőjét pedig Pék Jani (Baker Floral) készítette.

SMINK ÉS HAJ

Varga Lívike (Liv´s Visage) és Gőgh Joci három alkalommal is kihozták a fejemből a maximumot! :D

SÜTIK

Vendégeink sütit hoztak torta helyett, mindenki hazait. Lehetett kóstolgatni egymásét, választék volt bőven.

LAGZIS PROGRAM

Nem volt búcsúztató, kitűzőtűzés vagy tortavágás, nem volt tányértörés, egy tányérból evés, sem gyertya a menyecsketáncnál. Volt viszont sok egyedi, interaktív játék és laza, kötetlen szórakozás. Mert mi így szerettük volna.

AJÁNDÉK A SZÜLŐKNEK

Nem volt hagyományos búcsú a szülőktől, hiszen már régen nem élünk együtt, egy sanyarú sorsú csokor virág helyett pedig valami maradandóbbal szerettünk volna köszönetet mondani, és ilyet emlékül adni szüleinknek. A praktikus dolgok hívei vagyunk, így az 5005 Leather kínálatából válogatva apukáink egy-egy övet, anyukáink pedig pénztárcát kaptak. A pénztárca belsejében egyéni üzenet található, külsejét pedig az egyik rajzom díszíti.

WEBOLDAL

Vendégeinket az esküvős weboldalunkon tájékoztattuk mindenről. Itt még mindig elérhető, ha érdekel: https://renhoren.wixsite.com/eskuvo

ANYAKÖNYVI HIVATAL

Az anyakönyvi hivatal olyan, mint egy halott: róla csak jót vagy semmit. Szóval semmit.

Kérlek lopd el az összes ötletem és kérj fel engem a fotósodnak! :)

Köszönet mindenkinek, aki bármilyen módon hozzájárult ehhez a vidám naphoz! :)

Legújabb bejegyzések
Archív
bottom of page