top of page

Wedding by Horen


Azaz esküvő Horen módra

Már nagyon régóta terveztem ezt a projektet, de mivel nagyon sok egyeztetés, szervezés és háttérmunka kellett hozzá, csak most volt annyi szabadidőm, hogy összehozzam. Rengeteg energiám van benne, így remélem, legalább feleannyira tetszik majd nektek, mint amennyire nekem :D

Szerettem volna megmutatni nektek egy kicsit trendibb esküvői stílust, mivel azt gondolom, hogy egy esküvő egyáltalán nem kötött dolog, és szabadon formálhatjátok stílusotok, ízlésetek szerint. A személyiség igenis törjön utat a kérges hagyomány résein, még itt, a kis Felvidéken is merjünk haladni a korral, és – na, jó – tiszteletben tartva a kőbevésett szokásokat, de érvényesüljön már az, hogy 2017-et írunk, és saját ötlet híján is csak pár kattintásnyira vagyunk a legmodernebb világtól. Áldott legyen, aki kitalálta a Pinterestet, és még áldottabb, aki merít is onnan!


Már csak azért is aktuális nálam ez a téma, mivel júliusban én is menyasszony leszek, ...illetve valami olyasmi! :D Azért mondom így, mert aki ortodox, az engem menyasszonyként utálni fog. Másoktól azonban nem várok forradalmat az esküvők világában, így igyekeztem mindent figyelembe véve, óvatosabban, egy könnyebben emészthető, de régiónkban mégis újszerűnek számító esküvőt mutatni. Inspirálódásra fel! :)


Greenery & Boho


Két vonalon haladtam, az egyik az idei trend, a kicsit klasszikusabb, de ennek ellenére is újdonságként ható greenery, vagyis íme, itt a gyomocskák, ágak, levelek, füvek és hasonló zöldek minden mennyiségben. Nem vegáknak is szívből ajánlom. A második pedig a színes boho, azaz bohém esküvő, amely igazán bátran elrugaszkodik a hagyományos esküvős öltözéktől, kiegészítőktől, csokortól és egyebektől.


Összeszedtem az általam ismert helyi szolgáltatók legjavát, és nekivágtam.


Smink: Varga Lívia – Liv’s Visage

Haj: Gőgh Joci – Studio 252


Lívivel és Jocival sokat dolgozom együtt, rendkívül effektív, hogy egy szalonban dolgozik két ilyen profi szakember. Gyorsak, ügyesek, jó ízlésűek. Róluk nem is kell több, ezt a párost mindenki ismeri és elismeri!


Menyasszonyi ruha: Koka Wedding Design


Koka saját tervezésű menyasszonyi ruhái igazán egyediek, és amit én a legjobban imádok bennük, hogy könnyűek, játékosak és mennyasszonyi ruhához képest kifejezetten újszerűek. Kedvencem a peplumos csipke top, elöl kis fodorral a pántokon és a cuki x-szel a hátán. Mert igen, kétrészes ez a ruha. Kell ennél praktikusabb megoldás? Nem kell.




Virágkoszorúk, kitűzők és boho csokor: Magaela


Magaelának nincs konkurenciája, legalábbis én eddig nem találkoztam vele. Az ő hajkoszorúja biztos, hogy nem fog kókadozni a fejeden, és a csokor is túléli a csokordobást, de még akár a csokorfocit is! Minden annyira szépen összehangolva, jaj, szemet gyönyörködtető kombinációk, és ami a legjobb, minden örökös!


Greenery csokor: Baker floral – Pék Jani


Vadvirágok idomárja, gyomok(nak tűnő növények) patrónusa, florisztok florisztja, a bátor pionír, Pék Jani. Igazi úttörő a virágkötők birodalmában, határtalan kreativitással. Imádom.

Bőr csokornyakkendő és öv – 5005 Leather – Soós Laca


Laca kézzel készített igazi bőr művei igazi kis modernkori csodák, legalábbis számomra biztosan. Miért, te láttál már ilyet máshol? Mert én nem. Kézzel szabja, vágja, festi, varrja a kis műhelyében, amiből árad a kézműves művésziség. Ha oda egyszer belépsz, akkor érted meg és szeretsz bele igazán.



Értesítők


Az értesítőket én magam festettem, írtam és dizájnoltam. Legújabb hobbim az akvarell és kalligráfia, amiről elég gyakran posztolok az Instagramon. Így esett, hogy többen is megkerestek azzal, hogy készítenék-e nekik meghívót az esküvőjükre. Rövidre fogva, a negyedik megkeresésnél úgy döntöttem, megpróbálom. Bővebben erről majd egy következő posztban.


Modellek


Kiss Enikő, az idei Felvidék Szépe döntőse, (Hajrá Enikő, a dobogón a helyed :*) és egy igazi gentleman, Ružič Donát.


Csak csúnyán tudnám kifejezni, mennyire voltam fáradt a végére, de annál elégedettebben távoztam. Minden szolgáltatónak köszönöm a hozzájárulást és a bizalmat, Lindának, Lívinek és Andinak az asszisztenskedést, Csöpinek pedig a mérhetetlen profi hozzáállást.


Galéria

Ha esküvős szolgáltató vagy, és szeretnél hasonló projektben részt venni, vagy bármilyen közös munkát el tudsz velem képzelni, keress meg bátran!

Legújabb bejegyzések
Archív
bottom of page